I'm alive

image273
Jag lovar att jag lever, men det är knappt! Imorse när jag vaknade hos Fanny så kunde jag inte svälja och jag skojar inte! Har aldrig haft så ont i halsen förr och jag har aldrig haft halsfluss (vet inte om det är det men jag har mina aningar!) Den där tappen som hänger i halsen, haha vet inte vad den heter, i alla fall.. Den var rund som en boll typ, riktigt svullen. Det var den som blockerade salivet från att komma ner. Nu har mamma tvingat i mig både det ena och det andra så nu mår jag bättre! Igår var det grillkväll med några av tjejerna och det tyckte jag var trevligt! Och solen verkar vara här för att stanna, det är jag tacksam för!  Kommer tillbaka lite senare men först en kort tupplur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0