Jag är sämst på att uppdatera!

image308
Jag är jätteledsen (på riktigt) för dålig uppdatering. Anledningen är så enkel som att så fort solen visar sig får jag spratt i benen, vill göra saker hela tiden! Solen har ju varit här ett bra tag nu och jag har gjort saker hela tiden! Ska bättra mig, det lovar jag!! Var i Malmö hela dagen idag med söta vänner. Hittade en jääääättesnygg kofta och ett par jeansshorts, jag har hittat de perfekta jag svär som jag ska köpa imorgon! Nu ska jag iväg igen, oooh alla är jätteförvånade! Ska träffa Maja och Fanny! Vi ska ut och gå en kvällspromenad längst stranden, kolla på Harry Potter (kalla oss nördiga om ni vill men filmerna är faktiskt bra) och Desperate Housewives sen ska jag och Maja sova över hos Fanny! Man är ju ledig imorgon, skönt eller! Hoppas ni får en skön kväll.. Pussisar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

uppdatera mera

2008-04-30 @ 16:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0