Nytt i garderoben

image187
 
Allt kommer från H&M (konstigt nog) förutom brillorna som är från Åhléns.
Egentligen är den där röda t-shirten inte sådär bred, fattar inte hur den kunde bli så på bilden! Det svarta linnet är så stort eftersom jag tänkt ha det som en klänning till sommaren, åååh till mina gladiatorskor, lovely! Äh nu måste jag egentligen plugga, pesten själv, ungefär i alla fall! Ha en fortsatt trevligt kväll så ses vi imorgon om jag inte återkommer senare, dvs. om tiden räcker till. Puuuuss!

Kommentarer
Postat av: Bina

ÄLSKAR DIN BLOGG OCH ÄLSKAR NÄR DU LÄGGER IN DAGENS OUTFIT :)

2008-04-01 @ 21:17:45
URL: http://sabinaperssson.blogg.se
Postat av: Anonym

Hur mycket har du att leva på varje månad för en ungdom med cirka 1050 (barn/studiebidraget) i månaden, så mycket som du shoppar kan ingen ungdom köpa :P okej du köper kanske inte världsdyra saker men ändå, tell me (i ett nytt inlägg) Kram.

2008-04-02 @ 08:55:02
Postat av: Hanna

Bina: TAAAAACK BINA :D
Anonym: Du har helt fel, jag klarar mig på mitt studiebidrag, men önskar såklart att jag hade mer pengar i månaden!

2008-04-02 @ 17:27:27
URL: http://hanoir.blogg.se
Postat av: Anonym

hur kan du klara dig när du köper så mycket?

2008-04-03 @ 09:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0