Second hand

Till anonym som frågade om jag kunde tipsa om secondhandaffärer i Malmö!


Eftersom jag nyss upptäckt att man kan fynda mycket fina grejer i secindhanaffärer så har jag inte hunnit utforska så mycket olika ställen. Dessutom bor jag i Trelleborg så jag har noll koll på var affärerna ligger i Malmö. Men jag brukar i alla fall åka till Myrorna vid Mobilia (vet ej vad vägen heter!) Butiken ligger i alla fall bakom Elgiganten och Sängjätten. Sen finns det Myrorna vid triangeln också. Har för mig att de ska ha ett ganska stort utbud. Jag hoppas att detta ändå var till någon hjälp! Om du vill veta mer kan du gå in på deras hemsida där du bland annat kan hitta öppettiderna.

Kommentarer
Postat av: Mimmie

Om man ska shoppa bra 2nd-hand så ska det vara UFF, hjärtehjälpen, öppna ditt hjärta eller andra små privata butiker i de små bakgatorna. Det är där man hittar de fina sakerna.

2008-04-06 @ 14:38:45
URL: http://tidvis.bloggspace.se/
Postat av: my

Om vill shoppa bra secondhand ska man åka till David halls torg, där i krokarna finns massor med second hand affärer, både billiga som dyra! :)

2008-04-07 @ 16:25:59
URL: http://lillamyran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0