buuuuhu

 
Nu ska jag berätta hur detta gick till.. Igår när jag tog min cykel för att cykla till bussen sen vidare till skolan kände jag att det var halt. Men ändå ska jag enivsas med att cykla istället för gå. Jag hoppar upp på cykeln och är livrädd (jag är alltid det när det är is på vägarna!) Jag kommer till en grusgång där det också är en sväng med buskar och man inte ser någonting bakom hörnet. Då tänker, äh det brukar inte vara särskilt halt när det är grus. Så fel man kan ha. Innan jag visste ordet av det låg jag ner med cykeln över mig samtidigt som det rann en eller annan tår. Men jag reste mig igen och fortsatte cykla till bussen! Ah, det var den lilla incidenten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0