Dagens outfit!

image50
Har nu varit i stan/erikshjälpen/myrorna. Som tur är träffade jag mamma på erikshjälpen så jag fick en skjorta, en fin en :) Ni lär nog se den på en dagens outfit någon gång. Sen i stan hittade mamma en jättefin sjal, så frågade hon mig vad jag tyckte (då hon själv var osäker) och jag tyckte den var riktigt jäkla snygg så jag sa hela tiden: lätt att du ska köpa den, den är skitsnygg. Då sa hon: bara för du ska kunna låna den sen, men den är faktiskt MIN! haha, hon är för rolig hon. Sen hittade vi en till snygg sjal, och den hamnde också i en påse tack vare övertalning av mig igen. Så nu kommer jag sno dem så ofta jag kan, hihi..  Fick även hem massa provet från Clinique, tillexempel en vattenfast mascara, foundation, mm. Vill bara berätta att idag är jag på jättebra humör, har ingen aning om varför.. Måste nog vara studiedagen vi haft idag. Känner mig utvilad och pigg, vilket jag kan säga var gaaanska länge sen.

Kommentarer
Postat av: Lizette

Fan va snygg väska.. av det lilla man ser i allafall.

2008-03-06 @ 21:59:47
URL: http://lwiedel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0