Drömframtid

Jag har jättehöga mål i mitt liv och stora framtidsplaner. Därför tänkte jag dela med mig hur jag ser mig själv om 8 år, alltså när jag är 25.
Först och främst, jag är fortfarande tillsammans med min underbara pojkvän Giorgio. Vi bor i en lagom stor villa i Frankrike, Paris och jag talar då såklart flytande franska (åååh!) Jag är en framgångsrik klädesdesigner och jag har fullspäckat schema och har många bollar i luften hela tiden. Ändå har jag tid över varje dag till att gå och fika på ett mysigt fikaställe med mina väninnor, där sitter jag med mina wayfarers, knut mitt på huvudet, snygga jeansshorts och gyllenbruna ben. Jag njuter av varenda sekund! Så småningom får jag reda på att jag är gravid med lilla Emilio och jag har aldrig varit lyckligare. Han ska ha mörka djupa ögon och mellanbrunt hår. Jag tar ledigt från jobbet i ett år när Emilio föds och jag och Gogo älskar att ha en egen liten familj.


Kommentarer
Postat av: julia

ditt liv om 8 år låter underbart :), har du alltid tyckt om frankrike? :D

2008-03-17 @ 17:04:54
Postat av: Hanna

Ja visst gör det :) Alltid och alltid, men sen jag valde det som språkval i sexan :D

2008-03-17 @ 19:39:38
URL: http://hanoir.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0