Gammal bild på mig!

image154
Idag har jag fullt upp. Först och främst ska jag få i mig en rejäl frukost så jag orkar med dagen, efter det ska jag in till Malmö där jag ska sälja min klänning och även köpa ett par skor. När jag kommer hem måste jag plugga både engelska och rörlig bild vilket jag icke ser fram emot. Sen står det massa annat på min att-göra-lista men det orkar jag inte rabbla upp. Ni kanske förstår att jag inte har så mycket tid över till att uppdatera. Kommer kanske något inlägg ikväll fast jag lovar inget. Hoppas ni får en bra dag, det är ju trots allt sista lovdagen, buuuuhu. Puuuss!
Ps. Igår hade jag besöksrekord, 62 unika besökare. Jag blev glad fast det kanske inte är så mycket egentligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0