Hej och hå!

image151
Nu får det faktiskt vara nog med inlägg för idag, har ju annat att göra egentligen. Det är så lätt att skjuta upp det hela tiden, jag är nog bäst på det! Imorgon ska jag i alla fall till Malmö och möta upp Nathalie som ska köpa klänningen sen ska jag med mamma till Skopunkten och köpa ett par silvriga skor. Jag hade också tänkt springa en runda imorgon om vädret tillåter det vilket jag hoppas för imorgon börjar mitt "nya liv!" Jag ska träna cirka 5 gånger i veckan och gå resterande dagar. Ni som stör er (vet att det är ganska många) behöver inte lägga sig i eftersom det är min kropp och det är jag som ska trivas. Dessutom gör jag inte det bara för att gå ner i vikt utan för att få ett hälsosammare liv och må bättre.


Kommentarer
Postat av: kevin

Äre snyggt med killar som solar solarium?

2008-03-23 @ 17:43:34
URL: http://www.sonude.blogg.se
Postat av: Anonym

hej! är du intresserad av en ny bloggdesign? var med i mina utlottningar & tävlingar :)

2008-03-23 @ 17:47:22
URL: http://ninnaa.blogg.se
Postat av: sofie

Men det är bara roligt när du uppdaterar mycket är i bloggen, så har man något att läsa :D.

2008-03-23 @ 20:41:23
Postat av: lisette

det är alltid bra att röra på sig :. Liksom om man inte tränar eller något sånt, räcker det att man rör på sig och äter rätt, så kan man gå ner ganska mycket?

2008-03-23 @ 21:24:56
Postat av: anqelica

din bloggdesgin gillar jag grymt mycket :)

2008-03-23 @ 21:26:06
Postat av: Malin

jag har precis börjar läsa din blogg, och här kommer jag defenitivt fortsätta att läsa :)

2008-03-23 @ 21:29:56
Postat av: Hanna

Sofie: ah så kul att du säger så :) ska uppdatera så mycket jag kan!
Lisette: EXAKT!
Angelica: åååh tacktack! :D
Malin: så roligt :):):)

2008-03-24 @ 19:06:45
URL: http://hanoir.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0