Hon är snygg som vanligt

image31
Wiiiioo, nu har jag ändrat (jag och jag) header och allt annat möjligt. Tack Lizette för all hjälp :)
Tänkte uppdatera lite mer senare om jag får tid över, nu måste jag nämligen sätta igång med att skriva ett manus, KUL! Så länge bjuder jag på en bild på Mary-Kate (eller är det Ashley, äh jag vet faktiskt inte) med en snygg men vanlig outfit. Åh ja, även jag tänkte börja med dagens outfit (när jag hinner..) Stressar ju alltid på morgonen så jag knappt hinner till bussen ens, men jag ska försöka det lovar jag :) Puuuss på er och trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Let's dance fantast nr. 2

KUL med dagens outfit! Can't wait baby! ;)

2008-03-04 @ 22:54:50
Postat av: modebloggenumero1

är det bara jag som tycker hon blivigt lite mörare haha? :D

2008-03-05 @ 20:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0