Jobbigt x 83539673256925363

image67
Har fått ganska mycket gjort nu, riktigt skönt. Fast jag har det jobbigaste kvar, plugga! Ahr. Kolla i kalendern innan på veckan som kommer, fy fan.. Jag kommer inte hinna göra något annat än att plugga. Jag som hade tänk börja träna/springa/gå typ 5 gånger i veckan. TYPISKT! Tur att det bara är en vecka kvar till påsklovet i alla fall. Jag har inte hunnit sy heller, får ta och göra det nästa helg istället. Om cirkus en timme ska jag hämta mina nyinköpta saker hos Gogo och även mina ballerinaskor. Så jag lägger upp det lite senare! Nu ska jag gå och läsa lite i min engelskbok, uuuh.

Kommentarer
Postat av: anna

jag tycker att dom liknar två gorillor :P, tycker du att dom ser bra ut? :), + att din blogg är jätte bra.

2008-03-09 @ 18:16:13
Postat av: Hanna

Jag tycker att de ser bra ut, för det mesta i alla fall! Nah tack ska du ha, blir jätteglad :)

2008-03-09 @ 18:46:50
URL: http://hanoir.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0