L to the OVE

image61
Det var en söt liten typ som ville att jag skulle berätta lite mer om mina vänner/vad vi gör osv.. Er önskan är min lag, det är väl så det heter :)
Först och främst kan jag ju berätta att jag såklart älskar mina vänner så jävla mycket, de är så söta allihopa. Egentligen vet jag inte vad jag ska berätta? En del av dem är väldigt spralliga, högljudda och roliga medan vissa andra är lugna och sköna typer :) När vi umgås hittar vi på olika saker, såsom.. hemmakvällar med naturchips och vitlöksdippa (klassikern) och en hyrd film. Andra kvällar partajar vi! Sen hänger man väl rätt mycket i stan och i Malmö, även Lund ibland. När jag umgås med Hanna gör vi mest sjuka saker, fast just nu kan jag inte ens komma på en sak! Mest för att vi är ganska sjuka hela tiden!

Kommentarer
Postat av: hanna :D

hahaha babe :D gör sjuka saker hela tiden, jo det är väl så det heter! går ut och går, sjunger osv xD

2008-03-07 @ 18:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0