Lite nytt (igen)

image173

En dösnygg rutig skjorta (typ sån jag letat länge efter) bara hänge där och väntade på mig, 35 kronor också, inte dumt! En jeansjacka som jag är lite osäker på men kan få användning av ifall jag inte hittar en lite mindre och ljusare modell, 30 kronor. Till sist en oversized rödrutig skjorta, 30 kronor även den. Det roliga var att för två veckor sen (kanske tre) mötte jag mamma på Erikshjälpen samma tid och dag precis som idag. Tur att jag gjorde det för annars hade jag aldrig kunnat handla något av sakerna! När jag var i stan innan hittade jag ytterligare ett par svarta chinos. Korta i benen (precis som jag vill ha det) blixtlås, rynkor där framme och 80 spänn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0