Me myself and I

Mitt namn är Hanna, är 17 år och bor i Trelleborg med min syster Frida och min mamma. Min pappa bor dock i Lund! Jag går första året på Sundsgymnasiet i Vellinge, medielinjen, där jag trivs jättebra. På min fritid umgås jag med mina vänner och min pojkvän Giorgio. Förr spelade jag fotboll vilket jag gjort i cirka åtta år, men slutade för ett halvår sen pga att jag tröttnade. Så fort jag har tid över (vilket jag ofta inte har) syr jag ganska mycket, klänningar (visar bild på dem sen), tröjor, kjolar m.m. Ibland pysslar jag.. Jag gör armband, nyckelringar, tavlor, öronhängen, skivomslag osv.. Jag älskar att komma på idéer för att sedan utveckla det till något fint som man har användning av. Kreativitet är min tillfredställelse eftersom det är en av de få gångerna då jag får lugn och ro. För annars är jag en person som alltid stressar och har hela tiden mycket att göra, plus att jag har så himla höga krav på mig själv så ibland mår jag inte alls bra på grund av det. Annars är jag en person som älskar jag att ha folk omkring mig hela tiden, hatar att känna mig ensam. Och ja, en sak till.. Nichole Richie är snyyyggast!

Det var i stort sett det viktigaste skulle jag tro.  

    
             (KLICKBARA BILDER)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0