Men at work- I came from a land down under

image63
Usch, jag har en tuff dag framför mig! Jag ska städa rummet (dammsuga, dammtorka, mm) skriva typ 30 instuderingsfrågor, skriva ett helt manus plus bildmanus, hämta massa grejer och sen sy. Jag tror jag svimmar. Visserligen tycker jag om att ha mycket att göra, men då ska det vara roliga saker vilket jag inte kan påstå att detta är. Dock är det roligt att sy fast inte när jag har en hel hög på golvet som ska sys in/ut. Tänkte att jag skulle hinna med att sy en klänning också som jag sen ska lägga upp här på bloggen som jag ska sälja. Sen ska jag sälja ett par svarta ballerinaskor också, aldrig använda :) Så håll utkik under dagen, för det lär komma in några inlägg då och då. Måste sätta igång nu om jag ska hinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0