Min vår/sommarlista

Skor- Ett par vita Converse ska införskaffas snarast möjligt. Ett måste! Annars ska jag använda mina gladiatorsandaler, vita/svarta tygskor, peeptoe, ballerinas oooooooosv.
Byxor/Jeans- Jag vill ha ett par chinos, jag ska ha ett par chinos. Har letat ett tag nu och provat miljontals olika men aldrig hittat ett par som sitter som de ska. Så jakten på de perfekta får fortsätta! De ska vara fina upprullade till ett par vita tygskor. Kommer också använda mina svarta ankeljeans mycket, även mina ljusa baggy.
Sjalar- Jag har redan införskffat mig rätt många sjalar senaste tiden, men jag vill ha fler, måånga fler!
Solglasögon- Jag kommer köra på mina wayfarers från Wedins, kanske lite annat smått och gott som ligger hemma!
Klänningar- Jag vill ha massor med klännignar denna sommar, blommiga, , vita, svarta, randiga.. You name it! Till det ska jag använda mina gladiatorsandaler, love them!
Jackor- Jag ska flitigt använda min svarta från H&M,  sno min systers svarta skinnjacka och sen vill jag köpa en militärgrön från H&M.
Blusar- På den fronten ekar det icke tomt kan jag berätta. blommiga, mönstrade, svarta, vita, rosa, blåa m.m.
Väskor- Förtillfälligt har jag inte så många väskor (inte många jag tycker om i alla fall!) Fast jag har två köp av väskor inplanerade och det kommer räcka lång. Plus att jag har min älskade bruna halvstor väska från H&M.
Smycken- Jag tänker köra på lite allt möjligt, blandat och så! Fast mest av allt vill jag ha ett peacearmband från cocoo.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0