Nicole (snyggaste) Richie!!

image26
Hon är så snygg! Hon har så fina kläder. Hon klär i allt. Ni kanske fattar varför jag älskar henne. Jag vill också kunna gå med bara t-shirts och koftor utan någon fet jacka. Även om alla redan börjat använda sina skinnjackor så tänker jag inte göra det, för jag ska minsann inte frysa. Räcker att jag gör det varje dag i skolan ändå. Fast imorgon tänker jag faktiskt trotsa vädret (även om jag inte vet hur det blir) och ha upprullade byxor med tygskor, punkt! Ska ta mig något gott att äta nu sen lägga mig framför TV:n och mysa med tanke på att min mage fortfarande värker. Jävla pronaxen som inte hjälper mot smärtan som det sägs, blä. Au revoir mes amis!

Kommentarer
Postat av: Lizette

ÅH.. love her!

2008-03-03 @ 21:37:58
URL: http://lwiedel.blogg.se
Postat av: Sara Zanganeh

Mwi, hon är cute & har massa fina kläder JA! men hon har ju fördärvat sig jävla så mycket. Hon var mycket sötare när hon hade lite mer kött på benen .. Då var hon mycket gladare också, det såg man på henne.. nu är hon bara pretty nasty. men men :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0