Poor me

Jag är hos min underbara pojkvän nu, kom nyss hit. Ska sova här inatt igen eftersom han kan trösta mig så himla bra och eftersom jag fortfarande mår dåligt! Det bästa jag vet är att känna hans armar som håller om mig och hans fingrar som kliar mig på armen eller i håret. Sen vill jag också säga att jag vill ha något nytt i mitt liv, något som ger mig motivation att vilja fortsätta kämpa. Även om man kämpar för sin egen skull så skulle det vara ganska skönt att ha någon som stöttar en. Varför inte pappa? Snälla flytta tillbaka till Trelleborg. Jag kanske är egoistisk, men jag tycker faktiskt synd om mig själv. Får man lov att göra det? Förlåt om ni får lyssna på mitt elände. Men jag känner att jag måste få skriva ner mina tankar och käsnlor någonstans. Hoppas det är okej!
 

Kommentarer
Postat av: Bina

Man får vara ledsen Hanna, man får lov att tycka synd om sig själv. Jag vet inte riktigt vad det handlar om! Kämpa på tösen! Kram

2008-03-12 @ 14:39:47
Postat av: Hanna

Tack så mycket, det värmer att höra det :)

2008-03-12 @ 15:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0