Jag är makalös!

image325
Från onsdag tills idag har jag knappt fått gjort något vettigt alls.. Jag som hade så himla mycket att göra, och ja.. Allt står kvar på göralistan, inte en enda sak är överstruken! Så är det när man har fullt upp hela tiden, vilket är jätteroligt såklart, men det drabbar bloggen! Kan i alla fall berätta att jag äntligen sett the notebook! OKEJ, världens bästa film! Se den om du inte gjort det, inget du kommer att ångra!!!!! Imorgon är det skola igen vilket innebär rutiner och då lovar jag att ha mer tid för bloggen. Hoppas ni inte varit rent för arga för dålig uppdatering! Nu ska jag gå och städa undan på mitt rum som ser ut som kriget (jag lovar!!) sen ska jag sussa! God natt snyggingar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0