Kass uppdatering x 5932856936936!!!

Jag är verkligen ledsen för min urkassa uppdatering, vad har det gått nu? En vecka? I alla fall, anledningen är skolan, som många andra gånger. Har inte haft orken till att lägga någon energi på annat! Har inte ens hunnit umgås med Gogo på hela veckan! Under veckan som gått har jag hunnit få soleksem som har kliat konstant i tre dagar men börjar bli bättre nu. Mitt arbete på nio sidor har också hunnit försvinna så det ska jag sätta mig och börja skriva, ja.. typ nu! Har även maaaaaaaassa andra saker som måste göras! Jag gillar ju att ha många bollar i luften, men fasiken inte när allt jag måste göra är tråkigt vilket det är nu. Var i alla fall på 18-årsfest igår och det var trevligt! Uppdaterar mer sen idag, förhoppningsvis! Skönt att vara tillbaka. Puss på er och ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0